Åbningstid
Mandag – Torsdag kl. 08:00- 16:00.
Fredag – kl. 08:00 – 15:30.
Telefonen er åben 24/7 da vi viderestiller til vagttelefon efter åbningstid.
Vi udleverer varer til private kunder efter forudbestilling – venligst ring til os eller send en e-mail.
Afhentning af varer for private kunder kl. 10:00 – 15:00 efter en aftale.
Fjernlager – afhentning af varer kun efter aftale.
Ekstra åbent for private kunder:
Lørdag den 07.05.22 fra 11.00 – 13.00
Vores kontaktinfo
- Hovedkontor - Nordholmen 13, 2650 Hvidovre
- Fjernlager - Industrivej 4, 3320 Skævinge
- CVR: 78471719
- Danske Bank
Konto 4440 4440 930077
PBS: 02 21 55 94
SWIFT DABADKKK, 4440 4440 930077
IBAN DK57 3000 4440930077 DKK
IBAN DK37 3000 4440460569 EUR
- MobilePay - 11503
Nogle spørgsmål?
Vi vender tilbage på din henvendelse hurtigst muligt – typisk indenfor 24 timer.
Åbningstid
Mandag - Torsdag
kl. 08:00 - 16:00Fredag
kl. 08:00 - 15:30Telefonen er åben 24/7 da vi viderestiller til vagttelefon efter åbningstid.
Vi udleverer varer til private kunder efter forudbestilling – venligst ring til os eller send en e-mail.
Afhentning af varer for private kunder kl. 10:00 – 15:00 efter en aftale.
Fjernlager – afhentning af varer kun efter aftale.
Telefonen er åben 24/7 da vi viderestiller til vagttelefon efter åbningstid.
Vi udleverer varer til private kunder efter forudbestilling – venligst ring til os eller send en e-mail.
Afhentning af varer for private kunder kl. 10:00 – 15:00 efter en aftale.
Ubemandet Fjernlager – afhentning af varer kun efter aftale.
Nogle spørgsmål?
Vi vender tilbage på din henvendelse hurtigst muligt – typisk indenfor 24 timer.
Vores kontaktinfo
Find os
- Hovedkontor & Lager - Nordholmen 13, 2650 Hvidovre
- Ubemandet Fjernlager - Industrivej 4, 3320 Skævinge
- afhentning af varer kun efter aftale.
Telefonen er åben 24/7 da vi viderestiller til vagttelefon efter åbningstid.
Vi udleverer varer til private kunder efter forudbestilling – venligst ring til os eller send en e-mail.
Afhentning af varer for private kunder kl. 10:00 – 15:00 efter en aftale.
Fjernlager – afhentning af varer kun efter aftale.
Nogle spørgsmål?
Vi vender tilbage på din henvendelse hurtigst muligt – typisk indenfor 24 timer.
Mere info
Åbningstid
Mandag - Torsdag
kl. 08:00 - 16:00Fredag
kl. 08:00 - 15:30Telefonen er åben 24/7 da vi viderestiller til vagttelefon efter åbningstid.
Vi udleverer varer til private kunder efter forudbestilling – venligst ring til os eller send en e-mail.
Afhentning af varer for private kunder kl. 10:00 – 15:00 efter en aftale.
Betaling
- Danske Bank
Konto 4440 4440 930077
PBS: 02 21 55 94
SWIFT DABADKKK, 4440 4440 930077
IBAN DK57 3000 4440930077 DKK
IBAN DK37 3000 4440460569 EUR
- MobilePay - 11503
Åbningstid
Mandag - Torsdag
kl. 08:00 - 16:00Fredag
kl. 08:00 - 15:30Telefonen er åben 24/7 da vi viderestiller til vagttelefon efter åbningstid.
Vi udleverer varer til private kunder efter forudbestilling – venligst ring til os eller send en e-mail.
Afhentning af varer kl. 09:30 – 15:00 efter en aftale.
Betaling
- Danske Bank
Konto 4440 4440 930077
PBS: 02 21 55 94
SWIFT DABADKKK, 4440 4440 930077
IBAN DK57 3000 4440930077 DKK
IBAN DK37 3000 4440460569 EUR
- MobilePay - 11503
Vores medarbejdere
Ole Frost Nielsen
Direktør
28115535
OleFrost@Jopa.dk
Direktør Ole Frost Nielsen
Ole Frost er uddannet speditør og merkonom i eksport.
Efter nogle år med ansættelse i et handelsfirma og senere i et svensk
speditionsfirma startede Ole Frost SPEDITION FROST APS i 1987.
Da der var gået nogle år med transportaktiviter på Baltikum,
Polen og Rusland startede Ole Frost med handel på Østeuropa i midten af 1990.
Dermed var JOPA APS født som et datterselskab til SPEDITION FROST APS.
Thomas Bach Prom
Indkøb & Lager
20 21 96 45
ThomasProm@Jopa.dk
Speditør Thomas Bach Prom
Efter HHX eksamen startede Thomas Prom i august 2001 som speditørelev
i vores moderselskab SPEDITION FROST APS.
Umiddelbart efter endt læretid i 2003 overtog Thomas ansvaret for lagerdivisionen
og dertil hørende logistik i Danmark.
Har siden januar 2009 været medejer af Jopa ApS
I fritiden har Thomas også mange bolde i luften som fodbolddommer i Nordsjælland.
Jelena Wangue
Logistik
30 95 01 35
JelenaWangue@Jopa.dk
Logistikassistent Jelena Wangue
Jelena startede som logistikelev 1.09.05. Jelena er opvokset i Letland og
har boet i Danmark siden 1997. Via sit modersmål russisk vil Jelena være
koordinator via baltiske og russiske leverandører, speditører og baltiske
vognmænd. Efter endt læretid i september 2007, har Jelena overtaget
ansvaret for markedsføringen på vores websalg til private kunder,
sammen med mange andre arbejdsopgaver i virksomheden.
Michael Steen Hansen
Salg & Marketing
29 46 92 15
MichaelHansen@Jopa.dk
Salg- & marketingspecialist Michael Steen Hansen
Historie er på vej ....
Kan vi hjælpe dig med noget?
Har nogen af vores produkter fanget din interesse eller vil du hører mere om vores kompetencer?
Brug under 1 min på at udfylde vores formular og lad os kontakte dig.
Hvad siger vores kunder
★★★★★
Fantastisk!
★★★★★
Har bare ALT
★★★★★
Alt var perfekt
★★★★★
Skønne at handle med
★★★★★
God service
★★★★★
Super service, gode priser
★★★★★
Tak for en dejlig oplevelse og service
★★★★★
Lorem ipsum
★★★★★
Lorem ipsum
★★★★★
Tak for en dejlig oplevelse og service